WELCOME TO SWEARBLOG, FUCKERS!

The World Pipe's #1 source for news, gossip, videos, contests and awesome shit from swearnet.com, home of the Trailer Park Boys!

Now streaming at SwearNet – Big Cheers to Kenny

 

On the latest Park After Dark: It’s been a helluva week, and the Boys are ready to get banged up! Before they do, they discuss President Joe Junior, cheating on a sex doll, and the hacker that locked up a bunch of cocks. Ricky also discovers he’s suffering from a terrible disease! Plus: grab a drink as the Boys make toast to a beloved Sunnyvale resident.

Watch NOW at SwearNet.com and the TPB/SwearNet app, available at the App Store and Google Play!

Now streaming at SwearNet – Red Hot Chili Nuts

It’s the most dangerous show on the worldypipe! The knives (and fists) fly as Pat joins the Boys in the Bag for the first fucked Mailbag of 2021. Find out who’s gonna have a burning butthole in the morning!

Got a big package for the Boys? Send it along to:

Attn: Mailbag
Swearnet.com Incorporated
PO Box 38072 Burnside
Dartmouth NS B3B 1X2
CANADA

IMPORTANT: Please mark your package as a ‘gift’ because we won’t be fucking paying the import duty and tax!!

Now streaming at SwearNet – Julian’s Muscle Wax

Watch out Dragons’ Den, the Boys are on fucking FIRE with awesome business ideas on the latest Park After Dark! But is anyone gonna invest in muscle care products and the Jack Frost Fuckulator? The Boys also discuss Ricky’s dope new sneakers, why octopi are big bullies, and giving belly work to tickle foxes. Also: DBH and MLK – WTF?!

Now streaming at SwearNet – Alright Lungs, Prepare To Blow A Load

It’s Thursday, it’s fucked, it’s time for Episode 3 of Trailer Park Boys: Jail! Ricky’s horny as fuck and ready to bang his new lady, Julian is worried about Terry’s influence, and Bubbles comes up with a colourful plan to deliver supplies. But things are about to blow up like a balloon mongoose… Watch now at SwearNet.com or download the app at the App Store or Google Play!

 

Remember the below so you don’t fuck yourself over:

1. Sign in or register BEFORE you do an in-app subscription purchase.

2. The app and website are identical – use your SwearNet.com email to sign into the app.

3. You can watch Trailer Park Boys: Jail on BOTH SwearNet.com and the app!  

Now streaming at SwearNet – TPB Jail Ep 2: Red, Raw Arseholes

FUCK YEAH!! Episode 2 of Trailer Park Boys Jail is now streaming at SwearNet! Julian’s about to clean up with his new money-making scheme, but can Bubbles deliver the goods? Meanwhile, a desperate Ricky and Terry attempt to get high as fuck, any way they can.

Watch now at SwearNet.com or download the app at the App Store or Google Play! Remember the below so you don’t fuck yourself over:

1. Sign in or register BEFORE you do an in-app subscription purchase.

2. The app and website are identical – use your SwearNet.com email to sign into the app.

3. You can watch Trailer Park Boys: Jail on BOTH SwearNet.com and the app!